آموزش طراحی لباس و الگو و دوخت در اصفهان

  • ۰
  • ۰

امروزه تعاریف مختلفی از تخصص وجود دارد که همین تعاریف اهمیت آن را چند برابر نموده است. تخصص، دانش یا مهارت عمیقی است که به مدد مطالعه، آموزش یا تجربه به‌دست‌آمده است. تخصص اساس اعتبار فردی است که با توجه به مطالعه، تربیت یا تجربه‌اش، در حوزه یا موضوعی خاص آگاهی دارد. تخصص را مهارت یا دانش در حوزه خاصی تعریف می‌کنند. هم‌چنین، مهارت یا دانش تخصصی در یک زمینه خاص را تخصص می‌نامند. فرد متخصص فردی است که بدون توجه به شرایط محیطی در حوزه‌ی تخصصی خود تا حد امکان به‌صورت مداوم فعالیت‌ها را در سطح کیفی ثابتی انجام می‌دهد.

هنر طراحی را نیز می توان به عنوان یک تخصصی بر شمرد، تخصصی که در کنار مهارت های الگو کشی و دوخت تکمیل خواهد شد. پایان آموزش های ارائه شده فرد تربیت شده به عنوان یک طراح لباس می تواند فعالیت نماید، که با تخصص خود علاوه بر ارائه ایده های ناب به فنون و مهارتهای ترسیم و تهیه الگوی لباس مد نظر خود و همچنین با بهره مندی از توانمندی و مهارت دوخت و خیاطی خود می تواند نسبت به آماده سازی نمونه اولیه یک لباس اقام نماید.

در پایان این آموزش جامع هر هنرجو، یک طرح بر گرفته از ایده های مختلف ترسیم و نسبت به تهیه الگو و نمونه دوزی آن اقدام می نماید. نمونه دوخته شده پس از اتمام اصلاحات و نهایی شدن می تواند به صورت مستقل وارد بخش نمایش شده و به مخاطبین ارائه شود. مشتریان می توانند از نمونه دوخته شده سفارش داده و طراح نسبت به ابعاد و سایز آنها اقدام به دوخت سفارشی خواهد نمود. توجه باید داشته باشیم که قیمت تمام شده این سبک تولید سفارشی به دلیل هزینه های تحمل شده به مراتب بالاست.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی